عکس؛ افتخاراتی که هواداران بارسلونا دوست دارند با ژاوی تکرار شود

عکس؛ افتخاراتی که هواداران بارسلونا دوست دارند با ژاوی تکرار شود

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده است و قرار است که روز دوشنبه در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هواداران بارسلونا معارفه شود و بدین ترتیب یک دوره جدید در آبی و اناری پوشان شروع خواهد شد و باید دید که ژاوی در بارسا به چه شکل عمل خواهد کرد و چه نتایجی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در زمانی که بازیکن بارسلونا بود، عملکرد بسیار خوبی در خط هافبک این تیم داشت به طوری که او در دوره ای حضور داشت که به عنوان بهترین دوران تاریخ بارسلونا شناخته می شود. ژاوی در بارسلونا تجربه قهرمانی در تمام جام های ممکن را دارد و اکنون هواداران بارسلونا دوست دارند که ژاوی به عنوان سرمربی بتواند دوباره آن افتخارات را برایشان به ارمغان بیاورد و دوباره یک دوران طلایی در بارسلونا رقم بخورد.

آخرین قهرمانی ژاوی در بارسلونا بسیار خاطره انگیز بود چرا که به فصل 2014/15 و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بر می گردد. آن قهرمانی آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز هم به حساب می آید و بدین ترتیب ژاوی در اوج افتخارات بود که بارسا را ترک کرد و از این تیم خداحافظی کرد. بارسلونا در آن فصل سه گانه برد و اکنون هواداران بارسلونا امیدوارند که با بازگشت ژاوی دوباره شرایط مثل قبل شود.

1470