گل گهر طلسم پرسپولیس را می‌شکند؟

گل گهر طلسم پرسپولیس را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی- حریف امروز پرسپولیس در آزادی، تا امروز نتوانسته قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از شکست به آلومینیوم در اراک مقابل یکی از سه تیم بدون شکست لیگ قرار خواهد گرفت. گل گهری که امیدوار است امروز طلسم پیروز نشدنش مقابل پرسپولیس را بشکند.

در اولین فصل حضور گل گهر در لیگ برتر، تیم سیرجانی امیدوار بود که بتواند در اولین بازی‌اش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر یک امتیاز از این تیم بگیرد اما تک گل علیرضا ابراهیمی – که در حال حاضر در پرسپولیس توپ می‌زند – برای تیم مجید جلالی کافی نبود و پرسپولیس نهایتا بازی را با 1-2 برد.

جدال برگشت همان فصل، یک مسابقه عجیب و فراموش‌نشدنی بود، جدالی که البته بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برگزار شد. آن نبرد که کمال کامیابی‌نیا را به عنوان بازیکن اخراجی داشت، در نهایت با تساوی پرگل سه - سه به پایان رسید. باز هم این مهدی ترابی بود که در لحظات پایانی اجازه نداد سیرجانی‌ها به هدف بزرگ‌شان دست پیدا کنند. 

در لیگ بیستم هم دیدار با گل‌گهر، خاطرات بسیار خوبی برای یحیی و تیمش ساخت، در جدال رفت در سیرجان این پرسپولیسی‌ها بودند که حریف را با نتیجه سنگین پنج بر صفر شکست دادند. این بدترین باخت امیر قلعه‌نویی روبه‌روی پرسپولیس در همه دوران فوتبال این مربی به حساب می‌آمد. 

در جدال برگشت هم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک برنده شد تا در مجموع در یک فصل هشت گل به تیم امیر قلعه‌نویی بزند و این تیم را دبل کند. همه نبردهای قبلی این دو باشگاه در لیگ برتر، حداقل سه گل داشته‌اند و این نکته امیدوارکننده‌ای به نظر می‌رسد. 

باید منتظر ماند و دید این مسابقه هم در مسیر همان نبردهای قبلی، پر از گل، لحظات جذاب و موقعیت‌های پرشمار گل‌زنی خواهد بود یا نه.

7655