قاضی: هوادار در سه هفته اول بدشانس بود/ با زدن آمپول بازی کردم

قاضی: هوادار در سه هفته اول بدشانس بود/ با زدن آمپول بازی کردم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: سه هفته اول بدشانس بودیم امروز اما با شرایط خوب و مسئولیت پذیری که داشتیم پیروز شدیم.

به گزارش فوتبالی، محمد قاضی بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل شهرخودرو در مورد اینکه اولین گل لیگ برتری تیمش را زده اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امروز با تلاش تمامی بازیکنان و کادرفنی بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. سه هفته تلاش می‌کنیم و ریاضت می‌کشیم اما روی فوتبال سمت ما نبود و در روزهای گذشته هم گفتم که شرایط این تیم تغییر می کند. عنایتی تلاش می‌کند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد. خدا را شکر که توانستم اولین گل را زدم و در ادامه بازی خوب و روانی انجام دادیم.

وی افزود: باید از کل مجموعه تشکر کنم. مجموعه های وب اسپانسر شد و تیم را خرید. دو روز قبل از اولین بازی با استقلال باشگاه نتوانسته بود پرداختی‌هایش را انجام بدهد زیرا انتقال انجام نشده بود اما بحث مالی انجام شد، بازیکنان روحیه خوبی گرفتند. همه بازیکنان و کادرفنی تلاش کردند نتیجه بگیریم اما مسایلی مربوط به تیم ما می شود. به خاطر اینکه تازه به لیگ برتر آمدیم خدا را شکر که در این بازی تلاش ها به ثمر نشست و پیروز شدیم.

قاضی در مورد اینکه چه رتبه‌ای در پایان فصل برای تیم در نظر می‌گیرید گفت: الان خیلی زود است که در مورد رتبه صحبت کنیم. مطمئن باشید این مجموعه بازیکنان و کادرفنی خیلی تلاش می کنند. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و تا دقیقه ‌آخر تلاش می کنیم ولی سه هفته قبل بدشانس بودیم. امروز  اما با شرایط خوب و مسئولیت پذیری که داشتیم پیروز شدیم و در آینده اخبار خوب زیادی از ما خواهید شنید.

وی در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: بازی با سپاهان مصدوم شدم و کادر پزشکی تلاش کرد برسانندو این بازی برای ما خیلی مهم بود و با امپول بازی کردم. اسیب هم دیدم که ان شالله روزهای اینده دوباره به آن می رسم و درمانش می‌کنم.

۴۱۵۴