نشست خبری مربیان پيش از دربی منچستر؛ امید اوله به رونالدو/ تبریک کنایه‌آمیز پپ به شیاطین!

نشست خبری مربیان پيش از دربی منچستر؛ امید اوله به رونالدو/ تبریک کنایه‌آمیز پپ به شیاطین!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان دو تیم شهر منچستر پیش از دربی حساس فردا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از بازی مقابل منچستر سیتی گفت:

″اسکن ها می‌ گوید انتظار می‌ رود رافائل واران چهار یا پنج هفته از میادین دور باشد که ضربه بزرگی برای ماست. اریک بایی در بازی با آتالانتا عالی بود و برای همین، ما ترکیب بزرگی داریم که می‌ تواند با مصدومیت ها کنار بیاید. حضور لیندلوف در دربی فردا در هاله ای از ابهام است، امیدوارم آماده شود ولی نمی‌ توانم قولی بدهم.″

″بازی مقابل سیتی یک بازی خاص است. آخرین دربی با حضور تماشاگران در اولدترافورد بی نظیر بود. آن مسابقه را بیشتر از لحظات تاریکمان به یاد داریم."

"رکورد خوب مقابل پپ؟ هیچ وقت در مورد کارهایی که انجام داده ام، صحبت نمی‌کنم. احترام بسیار زیادی برای پپ قائلم، ما چند نتیجه خوب و گاهی هم بازی های نزدیکی داشتیم. می‌ دانیم برای چنین مسابقه ای، باید سختی زیادی را متحمل شویم اما به خودمون هم باید باور داشته باشیم.″

″کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکن هایی است که روی این کره خاکی قدم برداشته است. تاثیر او در داخل و خارج از زمین بسیار بزرگ و عظیم بوده است؛ او برای تیمش گلزنی می‌ کند و یک فوتبالیست سختکوش و بسیار بسیار حرفه ایست.″

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها نیز در نشست خبری پیش از دربی حساس مقابل شیاطین سرخ گفت:

"شاید دربی منچستر برای برخی بسیار مهم و حیاتی است اما در حقیقت این هم یک بازی مانند دیگر بازی ها می‌ باشد. می‌ دانم اتمسفر این بازی متفاوت است اما من به عنوان مربی باید کار خود را انجام دهم و خونسرد بمانم."

"از شروع این فصل لیگ تا به این جا دو نتیجه‌ی بد گرفته ایم و در یکی از آن ها که مقابل تاتنهام بود، 9 بازیکن را در دسترس نداشتیم."

"به منچستر یونایتد بابت برخی بازی ها که توانستند مقابل ما به پیروزی برسند، تبریک می‌ گویم."

"در صورت گلزنی یا عدم گلزنی باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. چون در بازی قبل چهار گل به ثمر رساندیم، به مهاجم احتیاج نداریم اما اگر نتوانیم گل بزنیم، باید هفت هشت مهاجم بگیریم!"

"باور کنید من جادوگر نیستم که بدانم در بازی های آینده چگونه عمل خواهیم کرد. دیدید که فصل گذشته بدون مهاجم چند گل زدیم؟ شاید در آینده یک مهاجم خوب به خدمت بگیریم."

"می دانیم که منچستر یونایتد کیفیت بالایی دارد و کار را برای ما دشوار می‌ کند. سعی می کنیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و پیروز شویم."

9404