واکنش پپ گواردیولا به اخراج سولشر از منچستر یونایتد

واکنش پپ گواردیولا به اخراج سولشر از منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر پس از نتایج ضعیفی که در منچستر یونایتد کسب کرد در نهایت توسط مدیران باشگاه شیاطین سرخ از هدایت این تیم برکنار شد و بدین ترتیب اکنون باید دید که آینده این سرمربی نروژی در مربیگری به چه شکل پیش خواهد رفت و از سویی منچستر یونایتد چه برنامه هایی برای مربی جدید خود دارد.

به گزارش فوتبالی، سولشر در هفته های اخیر شکست های تحقیر آمیزی را مقابل تیم های مختلف تجربه کرده بود و به همین علت در نهایت از کار برکنار شد. مدیران منچستر یونایتد فرصت خوبی به سولشر دادند و پس از تحقیر ها همچنان او را اخراج نمی کردند اما سولشر در بازی های بعدی باز هم عملکرد ضعیف خود را تکرار می کرد و بدین ترتیب بود که دیگر صبر مدیران منچستر یونایتد لبریز شد و اقدام به اخراج سولشر کردند.

یکی از شکست هایی که منچستر یونایتد در هفته های اخیر متحمل شد، باخت مقابل منچسترسیتی در اولدترافورد بود که این قضیه در اخراج سولشر از منچستر یونایتد اثر گذار بود.

پپ گواردیولا که توانست در این هفته با نتیجه سه بر صفر اورتون را شکست دهد در رابطه با اخراج اوله گونار سولشر گفت:"برای او بهترین ها را آرزو می کنم. باعث افتخار بود که مقابلش بازی کنیم. او بیشتر از چیزی که دلم می خواست من را شکست داد."

1470