تصویری که باعث خشم هواداران پی‌اس‌جی از نیمار شد

تصویری که باعث خشم هواداران پی‌اس‌جی از نیمار شد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در بازی شب گذشته مقابل لایپزیش به تساوی دو بر دو رسید چرا که تیم آلمانی در دقایق پایانی گلی را به ثمر رساند تا همچنان امیدهای اندکش برای بقا در چمپیونزلیگ را زنده نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، پنالتی دومینیک سوبوسلای در دقایق پایانی باعث شد تا لایپزیش یک امتیاز کلیدی را ثبت کند و البته در این بازی برای یک بار دیگر رفتار بازیکنان پی اس جی مورد انتقاد قرار گرفت.

در حقیقت تصویری از بازی لایپزیش و پی اس جی در شبکه های اجتماعی منتظر شده است که نیمار در حالی که بازی در جریان است، به جای این که مدافعان لایپزیش را پرس کند، در حال محکم کردن بند کفش های خود است!

بازیکن برزیلی در اوایل بازی کارت زرد گرفته بود و نتوانست نمایش جالبی را داشته باشد. جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی سابق لیورپول هر دو گل پی اس جی را در تساوی دو بر دو به ثبت رساند. 

پی اس جی در این بازی از نظر تاکتیکی مشکلات زیادی را داشت و حالا تصویر نیمار هم جنجالی شده است. در حقیقت در این صحنه بازیکن 29 ساله زانو زده و در حال محکم کردن بند کفش هایش است آن هم در حالی که دی ماریا سعی می کند که به خط دفاعی لایپزیش نزدیک شود و آنها را پرس کند.

در حقیقت به نظر می رسد که بازیکنان پی اس جی جدیت و تعهد لازم را در مورد تیمشان ندارند. در بازیهای اخیر بی خیالی مسی هم به شدت جنجال ساز شده بود.

4125