توافق لایپزیش و پاری‌سن‌ژرمن بر سر موکیله/ تکلیف ستاره آلمانی هم این هفته مشخص می‌شود

توافق لایپزیش و پاری‌سن‌ژرمن بر سر موکیله/ تکلیف ستاره آلمانی هم این هفته مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشورهای آلمان و فرانسه، مدیران و مسئولان دو باشگاه آر بی لایپزیش آلمان و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه برای انتقال نوردی موکیله، ملی‌پوش فرانسوی به تیم پاری‌سن‌ژرمن در پايتخت کشور زادگاه خود این بازیکن به توافق رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های فرانسوی، خبرنگار خبرگزاری فرانسه در یکی از جدیدترین گزارش‌های اخیر منتشر شده خود چنین می‌گوید که مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی لایپزیش و هم‌چنين مقامات و سران باشگاه قهرمان لوشامپیونه فرانسه یعنی پاری‌سن‌ژرمن با انتقال نوردی موکیله، ملی‌پوش فرانسوی از بوندس‌لیگای یک آلمان به تیم پايتخت‌نشین و متمول پاریسی موافقت کردند. نوردی موکیله، مدافع بیست و چهار ساله و فرانسوی که از سال 2018 میلادی با ساکسون‌ها قرارداد دارد؛ اما به نظر می‌رسد که مورد علاقه مقامات و مسئولان باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن نیز می‌باشد. صحبتی در مورد رقم مبلغ این انتقال به طور مشخص انجام نشده است اما در عين حال، در محافل ورزشی و رسانه‌های فرانسه و آلمان صحبت از مبلغی معادل رقم ده میلیون یورو به میان آورده می‌شود.

هم‌چنين در خبر دیگری از تیم آلمانی لایپزیش، انتظار می‌رود که انتقال دیوید رائوم از باشگاه هوفنهایم به لایپزیش به زودی نهایی شود و گویا مدیران دو باشگاه سر انتقال این بازیکن با یکدیگر توافق کردند و تنها برخی جزئیات باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، دیوید رائوم در حال نزدیک شدن به لایپزیش است و انتظار می‌رود که انتقالش از هوفنهایم به آر بی لایپزیش در یکی از روزهای همین هفته نهایی شود. مدیران و مسئولان باشگاه هوفنهایم علاقه دارند که مبلغ تضمینی و پایه معادل رقم سی میلیون یورو را برای فروش بازیکنشان دریافت کنند اما مقامات و سران دیگر باشگاه آلمانی یعنی آر بی لایپزیش ترجیح می‌دهند تا رقم پایه برای انجام این معامله، کم‌تر از مبلغی معادل رقم سی میلیون یورو باشد. با این اوصاف، انتظار می‌رود که کل بسته و پروسه این انتقال به همراه مبالغ متغیرها و پاداش‌هایش، مبلغی در حدود رقم سی الی سی و پنج میلیون یورو باشد.

مدیریت باشگاه لایپزیش آلمان برای جذب این مدافع کناری سمت چپ و بیست و چهار ساله که باشگاه‌هایی همانند بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند، وستهم یونایتد، نیوکاسل یونایتد و منچستر یونایتد نیز به جذب و در اختیار گرفتن این بازیکن علاقه داشتند، به سرعت اقدام کرد. دیوید رائوم با وجود باشگاه‌های متعدد علاقه‌مند از لیگ برتر انگلستان، ترجیح داد تا در بوندس‌لیگای آلمان باقی بماند.

لازم به ذکر است که دیوید رائوم در رقابت‌های فصل گذشته بوندس‌لیگای یک آلمان، عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد برای باشگاه هوفنهایم آلمان در تمامی رقابت‌ها، آمار سه گل به ثمر رسانده و سیزده پاس گل ارسال کرده برای هم‌تیمی‌ها را از خود به ثبت برساند.

9404