تمجید مربی میلان از مهاجمان پورتو/ واکنش پیولی به مقایسه شدن با گواردیولا

تمجید مربی میلان از مهاجمان پورتو/ واکنش پیولی به مقایسه شدن با گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پورتو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، میلان فردا شب در سن سیرو میزبان پورتو خواهد بود و این در حالی است که روسونری از سه بازی نخست با تحمل سه شکست، هیچ امتیازی کسب نکرده است. هر چند که عملکرد میلان در دو بازی نخست، با نتایج کسب شده فاصله بسیاری دارد. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تا چه اندازه می خواهید به هواداران میلان یک شب زیبا در لیگ قهرمانان اروپا هدیه بدهید؟

"هوادارانمان همیشه حمایت بزرگی از ما کرده اند. متاسفانه در لیگ قهرمانان اروپا آن چه که هوادارانمان شایسته اش بودند را به آن ها ندادیم اما فردا ما فرصت مهمی داریم که به این مهم برسیم. از تیمم انتظار بسیار بالایی دارم."

یک هفته پر تنش در پیش دارید، پورتو و سپس اینتر؟

"ما باید فقط به بازی فردا شب فکر کنیم؛ می خواهیم به روند منفی که در لیگ قهرمانان به لحاظ نتیجه گیری داشته ایم پایان بدهیم. باید فقط و فقط بر روی بازی فردا تمرکز کنیم. به عنوان یک تیم همیشه از اشتباهاتمان درس گرفته ایم. ما فقط به پورتو فکر می کنیم و سپس بعد از آن به بازی یکشنبه برابر اینتر."

پس از پیروزی برابر رم، صحبت های زیادی از داوری این دیدار شد؛ نظر شما چیست؟

"میلان در رم پیروز شد به این دلیل که بازی بهتری از حریفمان ارائه دادیم. همان طور که در پورتو باختیم چون آن ها از ما بهتر بودند. من به چیزی که باور دارم فکر می کنم نه چیزهایی که تحت کنترل من نیستند."

چه انتظاری از پورتو در بازی فردا شب دارید؟

"پورتو قوی است. نمی دانم که آن ها با چه رویکردی قصد ورود به سن سیرو را دارند اما آن ها تیمی هجومی هستند که در زمین مسابقه با مهاجمان با کیفیتی که دارند، خوب عمل می کنند."

ژیرو در ترکیب اصلی فردا شب؟

"ما هنوز یک جلسه تمرینی پایانی داریم و امروز عصر پس از آن تصمیم گیری خواهم کرد."

مالدینی از کار شما در مصاحبه اخیرش تمجید کرده؛ چه زمانی تمدید خواهید کرد؟

"زمانی که کار شما سازماندهی شده باشد، بسیار لذت بخش است، از روابطی که با مدیران دارم بسیار خوشحالم. ما همه متقاعد شده ایم که می توانیم با یکدیگر کارهای خوبی انجام بدهیم."

مقایسه شما با گواردیولا چه تاثیری بر روی شما دارد؟

"گواردیولا برای من بهترین مربی دنیاست، به خصوص از این که او چطور باعث پیشرفت بازیکنانش  می شود. من همیشه سعی کرده ام از تمام مربیان برای رشد و پیشرفت الگو بگیرم و به همین شکل نیز ادامه خواهم داد."

9404