داریوش شجاعیان و روح‌الله باقری به هوادار پیوستند

داریوش شجاعیان و روح‌الله باقری به هوادار پیوستند

پایگاه خبری فوتبالی- داریوش شجاعیان و روح الله باقری که بازیکنان سابق استقلال به شمار می‌روند، با عقد قراردادی به جمع شاگردان رضا عنایتی اضافه شدند.

به گزارش فوتبالی، داریوش شجاعیان، هافبک بازیساز باشگاه استقلال فصل خوبی را در جمع آبی‌پوشان سپری نکرد و مصدومیت های پی در پی باعث شد تا نتواند درخشش لازم را با پیراهن استقلال داشته باشد و درنهایت با پایان یافتن قرارداد 3 ساله‌اش از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد تا برای تیمی جدید به میدان برود.

شجاعیان سرانجام در واپسین روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات با باشگاه هوادار به توافق رسید و رسما به جمع شاگردان رضا عنایتی اضافه شد.

از طرف دیگر، روح الله باقری، مهاجم سابق باشگاه استقلال که فصل گذشته را در سپاهان سپری کرد و بازی زیادی به او نرسید، از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شد و پس از انجام مذاکرات با باشگاه هوادار، با این تیم تازه لیگ برتری شده به توافق رسید تا پس از شجاعیان، دومین بازیکن سابق استقلال باشد که در فصل بیست و یکم شاگرد عنایتی می‌شود.

باشگاه هوادار شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و با کسب 3 باخت از 3 بازی نخست، بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و باید منتظر ماند و دید با خریدهای جدید انجام شده، چه نتایجی در ادامه راه در انتظار رضا عنایتی و شاگردانش خواهد بود.

7474