پیشکسوت استقلال: نباید غفوری را سرزنش کرد

پیشکسوت استقلال: نباید غفوری را سرزنش کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وریا غفوری یکی از بازیکنان بزرگ و خوب استقلال است و نباید به خاطر از دست دادن پنالتی از وی انتقاد کرد. بازیکنان بزرگ دنیا نیز پنالتی از دست می‌دهند و غفوری از بهترین نفرات استقلال در این فصل بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «شاهین بیانی‌» با اشاره به برد استقلال مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: مهم پیروزی و کسب امتیازات کامل است و اینکه تیم فرهاد مجیدی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر تمام امتیازات کامل را به دست آورده اتفاق خوشایندی است.

وی افزود:خط دفاعی استقلال به تراکتور موقعیت گل کمی داد و این نشان می‌دهد این تیم به خوبی ساختار دفاعی را ترمیم کرده است.

بیانی خاطرنشان کرد: اینکه برخی‌ها می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند را قبول ندارم چرا که در هر سه مسابقه‌ای که این تیم برگزار کرده مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته است. استقلال در حال حاضر تیم متعادلی است و اگر یک هافبک طراح بتواند جذب کند کوچک‌ترین مشکلی در ادامه فصل نخواهد داشت.

بیانی تاکید کرد: من به موفقیت استقلال در این فصل امیدوار هستم، این تیم نسبت به سال‌های گذشته تیم‌تر است و همه نفرات در خدمت تیم هستند.

وی در پایان گفت: وریا غفوری یکی از بازیکنان بزرگ و خوب استقلال است و نباید به خاطر از دست دادن پنالتی از وی انتقاد کرد، بازیکنان بزرگ دنیا نیز پنالتی از دست می‌دهند و غفوری از بهترین نفرات استقلال در این فصل بوده است.

7474