نارضایتی مدافع جدید بارسلونا از عملکردش در این باشگاه

نارضایتی مدافع جدید بارسلونا از عملکردش در این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - اریک گارسیا مدافع بارسلونا اعتراف کرد که می‌توانست در برخی از بازی‌ها، عملکرد بهتری داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، اوضاع وخیم کاتالان‌ها ادامه دارد و آن‌ها امشب از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان دیناموکیف خواهند بود. سران بارسلونا پس از شکست 1-0 مقابل رئال وایکانو، تصمیم به اخراج رونالد کومان سرمربی هلندی خود گرفتند و فعلا سرخی بارخوان به عنوان جانشین موقت کومان انتخاب شده است. 

به نقل از مارکا، گارسیا یکی از خریدهای کومان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و این مدافع جوان اسپانیایی به صورت رایگان از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، اما تاکنون عملکرد درخشانی در قلب خط دفاعی آبی اناری‌ها نداشته است. 

گارسیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "من اولین و بزرگ‌ترین منتقد خودم هستم و می‌دانم که باید پیشرفت کنم. می‌دانم که در برخی از بازی‌ها، می‌توانستم عملکرد بهتری در زمین داشته باشم. در چند وقت اخیر روی این مسائل کار کرده‌ام و حالا امیدوارم که بتوانم برای مدت زیادی در بارسلونا باشم و بتوانم با تمام توانم به تیم کمک کنم."

گارسیا در ادامه افزود: "زمانی که تصمیم گرفتم به این باشگاه بیایم، از تصمیمم مطمئن بودم و چیزی از آن زمان تغییر نکرده است. تیم بسیار خوبی داریم و حتی اگر نتایجی در شان باشگاه کسب نکرده باشیم، هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است."

4416