لطفی: استقلال فجر را دست کم نگیرد/ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن نیست

لطفی: استقلال فجر را دست کم نگیرد/ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فجر امسال به لیگ برتر صعود کرده است اما استقلال باید بدون توجه به شرایط این تیم و سه برد گذشته خود به میدان برود چرا که کار سختی در پیش دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال پس از ۳ پیروزی در هفته‌های نخست لیگ برتر در هفته چهارم به مصاف تیم فوتبال فجر سپاسی شیرازی خواهد رفت. تیمی که پس از ۸ سال حضور در دسته اول، بار دیگر فرصت حضور در رقابتهای لیگ برتر را پیدا کرده است.

سعید لطفی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: فرهاد مجیدی و شاگردانش نباید در باد پیروزی‌های گذشته خود بخوابند و فجر سپاسی را دست کم بگیرند، به خصوص که این بازی در شیراز و در خانه حریف برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: قانون نانوشته لیگ این است که هرچه بیشتر از زمان شروع آن بگذرد، تیم‌ها شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کرده و دیدارها دشوارتر می‌شود؛ به خصوص بازی برای تیم‌های بالای جدول. رقبای این تیم‌ها می‌آیند با بازی بسته امتیاز بگیرند و این کار را دشوار می‌کند.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: استقلال تاکنون سه پیروزی به دست آورده اما فارغ از نتیجه باید گفت بازی‌های چندان دلچسب و با کیفیتی در مجموع ندیدیم و در هر یک از این سه بازی تنها دقایقی شاهد بازی روان از تیم بوده‌ایم. انتظار من این است که ضمن حفظ شرایط تیمی در امر نتیجه‌گیری، کیفیت دیدارهای این تیم نیز در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

لطفی تصریح کرد: این فصل را باید فصل خوبی برای استقلال دانست. فرهاد مجیدی با سلیقه خودش تیم را بسته و بازیکنان مورد نظرش را حفظ و نفراتی که لازم بودند را جذب کرده است. سردار آجورلو هم با قدرت از مجیدی حمایت کرده و تمام شرایط را از زمین تمرین گرفته تا شرایط مطلوب مالی فراهم کرده تا در این فصل جای هیچ عذر و بهانه‌ای برای قهرمانی نباشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: انصافاً آجورلو در این مدت زمان کوتاهی که مدیریت استقلال را بر عهده گرفته عملکرد خوبی داشته است اما توصیه من به عنوان پیشکسوت استقلال به او این است که از فردی مثل علی خطیر که مدیری با دانش و توانمند است در چارت مدیریتی‌اش استفاده کند. خطیر می‌تواند برای استقلال مفید باشد و قدرت مدیریت این باشگاه را افزایش دهد.

7474