ماجرای موبایل شکسته ستاره لیورپول چیست؟(عکس)

ماجرای موبایل شکسته ستاره لیورپول چیست؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره آفریقایی لیورپولی ها نسبت به عکسی از خود و تلفن همراه شکسته خود که در فضای مجازی منتشر شده و عکس العمل و پرسش های فراوان هواداران را به دنبال داشته، واکنش جالب و عبرت آموزی نشان داد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، سادیو مانه، ستاره لیورپول که تقریباً 11.5 میلیون پوند در سال درآمد دارد، پس از این که برخی از هواداران او را در حال حمل یک گوشی تلفن همراه آیفون ترک خورده دیدند، درس فروتنی به دنیا داد. پاسخ او در این زمینه این است:

"چرا من 10 فراری، بیست ساعت الماس و دو هواپیمای جت می‌خواهم؟ این برای دنیا چه کار می کند و به چه درد می‌خورد؟ گرسنگی کشیدم، در مزرعه کار کردم، پابرهنه بازی کردم و به مدرسه نرفتم. حالا می‌توانم به مردم کمک کنم. من ترجیح می‌دهم مدرسه بسازم و به افراد فقیر غذا یا لباس بدهم. من مدارس و ورزشگاههایی ساخته‌ام و لباس، کفش و غذا برای افرادی که در فقر شدید هستند، تهیه می‌کنم. ماهیانه هفتاد یورو به همه مردم از یک منطقه بسیار بسیار پایین می دهم. یک منطقه فقیر در سنگال، برای کمک به اقتصاد خانواده آنها. من نیازی به نمایش اتومبیل های لوکس، خانه های مجلل، سفرها و حتی هواپیماها ندارم. ترجیح می‌دهم مردمم اندکی از آن چه زندگی به من داده است، دریافت کنند."

9404