واکنش‌ها به دبل امروز گلزن آرژانتینی افعی‌ها/ اینزاگی تکذیب کرد!

واکنش‌ها به دبل امروز گلزن آرژانتینی افعی‌ها/ اینزاگی تکذیب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن آرژانتینی اینتر در بازی امروز مقابل اودینزه و سرمربی نراتزوری، در پایان این دیدار به موضوع دبل این مهاجم در این مسابقه واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، خواکین کورئا در پایان دیدار مقابل اودینزه در واکنش به دبل و بریس خود در این بازی گفت:

"متاسفانه این دو مصدومیت به من اجازه نداد که به فرم بدنم برسم. در عوض اکنون حالم خوب است و می خواهم از هر نظر کمک کنم. در نیمه اول موفق نشدم اما همیشه تلاش می کنم. اکنون باید در بازی لیگ قهرمانان مان پیروز شویم، فقط در آن صورت به دربی فکر خواهیم کرد."

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر هم در واکنش به گلزنی مهاجم آرژانتینی نراتزوری و در پاسخ به سوالی مبنی بر داشتن نیت تعویض کورئا قبل از گلزنی او در این بازی، ضمن تکذیب این موضوع، گفت:

"نه، قصد تعویضش را نداشتم. او آن چه را که در نیمه اول خواسته بودم، انجام داد و سعی کرد دفاع حریف را باز کند. من خواکین را به خوبی می شناسم، او دارایی مهمی برای ما است و خوش شانس هستم که تمام چهار مهاجم تیم را در حال حاضر در دسترس دارم؛ بنابراین بازی به بازی باید در انتخاب آن ها هوشمندانه عمل کنم. ما روز چهارشنبه یک بازی بسیار مهم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در پیش داریم و باید هر چه سریع تر ریکاوری کنیم. احتمالا بازی با شریف مولداوی از دو دیداری که در سری آ در مقابل داریم (میلان و ناپولی) مهم تر است. در سری آ تا این جای کار می توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم اما در مجموع خوب کار کرده ایم. ناپولی و میلان با نتایجشان رکوردهای مثبت اخیر را از خود ثبت کردند، بنابراین این فقط می تواند عامل انگیزه بیشتری برای ما باشد."

9404