طاهری: کادرفنی از یامگا راضی است/ موسوی برای جدایی از استقلال توافق می‌کند

طاهری: کادرفنی از یامگا راضی است/ موسوی برای جدایی از استقلال توافق می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تراکتور برای مهار یامگا برنامه داشت اما کادرفنی تیم از او راضی است.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری در خصوص اینکه استقلال با چه استراتژی در سه مسابقه اول لیگ پیش رفته که سه برد را به دست آورده اظهار داشت: از زمانی که تغییرات در باشگاه انجام شد و با آمدن مصطفی آجرلو و کادر مدیریت جدید کادر فنی دلگرمی خاصی پیدا کرده است. آجرلو تلاش می‌کند مشکلات برطرف شود. کادر فنی هم تلاش می‌کند دل هواداران شاد شود. خوشبختانه تا الان این اتفاق افتاده و تیم بدون حاشیه به کار خودش ادامه می‌دهد.

سرپرست استقلال در مورد مشکلاتی که روز گذشته برای ورود ژستد به ورزشگاه آزادی به وجود آمد، گفت: الان شرایط طوری است که تماشاگر به استادیوم راه نمی‌دهند. این بازیکن هم ناشناخته بود و به همین خاطر ورودش کمی با مشکل مواجه شد اما در نهایت برطرف شد.

وی در مورد عملکرد یامگا مقابل تراکتور عنوان کرد: یک بازیکن که به لیگ دیگری می‌رود وقتی در بازی اول خوب کار می‌کند، از بازی بعدی او را شناسایی و مهار می‌کنند. دیروز هم تراکتور برای مهار یامگا برنامه داشت و تا حدودی هم این اتفاق افتاد اما کادر فنی از او راضی است.

طاهری در گفت‌وگو با تهران ورزشی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی دیگر جذب استقلال می‌شود، اظهار داشت: کادر فنی هنوز چیزی اعلام نکرده است.

وی در مورد محل تمرین تیم گفت:‌ با پیگیری‌هایی که آجرلو انجام داد موقتاً در زمین آرارات تمرین می‌کنیم. هر چند که این زمین ایده‌آل نیست اما از زمین‌های دیگر بهتر است. دیگر به ورزشگاه انقلاب نمی‌رویم چون زمین این مجموعه سفت بود و بازیکنان اذیت می‌شدند.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است زمین ورزشگاه انقلاب ترمیم شود و آیا استقلال برنامه‌ای برای برگشت به این مجموعه را دارد، عنوان کرد: مسئولان باشگاه در حال آماده کردن کمپ حجازی هستند تا ان‌شاالله در اختیار تیم قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد استقلال یک ورزشگاه اختصاصی خواهد داشت.

طاهری در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:‌ من هم اخبار را دنبال می‌کنم و امروز دو تیم عربستانی حذف شدند اما در این مورد هنوز چیز جدی به من اعلام نشده است.

سرپرست استقلال در مورد وضعیت احمد موسوی گفت:‌ موسوی در لیست مازاد فرهاد مجیدی است. زودتر به او اعلام شده بود که اگر می‌تواند به تیم دیگری برود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. موسوی قرارداد دارد اما ان‌شاالله ظرف یکی دو روز آینده برای جدایی توافق می‌کنند. امیدوارم روزی برسد که هواداران به ورزشگاه بیایند تا بازی‌های تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.

6641