روزهای تیره بانوی پیر در دوران پسا رونالدو ادامه دارد

روزهای تیره بانوی پیر در دوران پسا رونالدو ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار برابر هلاس ورونا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و موقتا به رده هشتم جدول سقوط کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته یازدهم سری آ ایتالیا، دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که یوونتوس با 15 امتیاز در رده هفتم و ورونا با 12 امتیاز در رده دهم قرار داشتند. بیانکونری در دو دیدار اخیر خود در سری آ طعم پیروزی را نچشیده است و هفته گذشته برابر ساسولو متحمل شکست 2-1 در خانه شدند. آلگری می‌دانست که برای ماندن در نیمه بالای جدول، نیاز به کسب به سه امتیاز دارد. 

در نیمه اول هلاس ورونا به یوونتوس و آلگری شوک بزرگی وارد کرد و در 15 دقیقه ابتدایی موفق شد دو گل توسط جیووانی سیمئونه فرزند دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید به ثمر برساند. بعد از این گل نیز ورونا می‌توانست اختلاف را افزایش دهد، اما یوونتوس رفته رفته مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و در 5 دقیقه پایانی نیمه نیز شانس کم کردن فاصله را داشتند، اما در نهایت با شکست 2-0 به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم یوونتوس برای شکست نخوردن در بازی تلاش خود را آغاز کردند، اما پس از چندین حمله سرانجام در دقیقه 80، وستون مک‌کنی اختلاف را به یک گل کاهش داد، اما این گل اصلا کافی نبود و در نهایت آلگری یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرد. 

4416