شرطی که تیم بعدی امباپه باید برای امضای قرارداد با کیلیان بپذیرد

شرطی که تیم بعدی امباپه باید برای امضای قرارداد با کیلیان بپذیرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه قبل از امضای قرارداد بعدی خود چه با رئال مادرید، چه پی اس جی و چه هر تیم دیگری، یک شرط ویژه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، امباپه می خواهد در المپیک 2024 حضور داشته باشد و هر باشگاهی که بخواهد او را در آینده در اختیار داشته باشد باید این شرط را بپذیرد. فیضه لاماری مادر امباپه در مصاحبه با لوپاریزین تاکید کرده است که رویای پسرش حضور در المپیک پاریس است و قطعا در این مسابقات که بین 26 ژولای تا 11 آگوست 2024 در پاریس برگزار می شود، حضور خواهد داشت. مادر امباپه گفته بود:" این مسئله در قرارداد امباپه مکتوب خواهد شد. بعد از آن در اختیار مربی است که او را در لیست قرار بدهد. المپیک در زادگاهش برگزار می شود و پی اس جی مخالفتی با حضورش در این مسابقات ندارد."

امباپه از این که پی اس اجازه حضورش در المپیک توکیو را نداد، دلخور است اما به هیچ وجه نمی خواهد که المپیک بعدی را از دست بدهد. بدین ترتیب اگر پی اس جی بخواهد قرارداد امباپه را تمدید کند، باید این شرط را بپذیرد. از سویی اگر رئال هم بخواهد کیلیان را به خدمت بگیرد باید بپذیرد که امباپه بعد از مسابقات یورو 2024 در آلمان باید در المپیک حضور داشته باشد و بدین ترتیب اردوی پیش فصل را کلا از دست خواهد داد. 

امباپه روز چهارشنبه در این باره به نشریه اکیپ گفته بود:"تیم های فرانسه در المپیک موفق شدند، در والیبال و هندبال قهرمان شدیم و به فینال مسابقات بسکتبال مقابل آمریکا رسیدیم. می خواهم این حس را تجربه کنم و در سال 2024 با بهترین بازیکنان آن زمان به المپیک بروم. وقتی المپیک لندن را دیدم، با خودم گفتم که باید در این مسابقات شرکت کنم. در آن زمان 13 ساله بودم و هنوز خیلی جوان بودم. برای دیدن بازیها هیجان زده بودم. می خواستم بازیهای لبران و کوبی در تیم بسکتبال امریکا را ببینم. می خواستم اوسین بولت را در مسابقات دو و میدانی ببینم."

4125