گل گهر مهاجم استقلال را نمی‌خواهد

گل گهر مهاجم استقلال را نمی‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم بلند قامت استقلالی‌ها راهی گل‌گهر می شود؟

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی که فصل گذشته و در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس به استقلال آمد، در لیگ بیستم و در دو بازی مقابل صنعت نفت و پدیده موفق به گلزنی شد.

این بازیکن که در ترافیک خط حمله استقلال فرصتی برای بازی پیدا نکرده، سوژه گزارش روزنامه گل شد که بر اساس آن، این بازیکن مورد توجه امیر قلعه‌نویی و گل گهر قرار گرفته و احتمال پیوستنش به تیم سیرجانی وجود دارد.

طبق ادعای این روزنامه، گل گهر در شرایطی به دنبال رمضانی خواهد رفت که این بازیکن از استقلال جدا شده باشد و گل گهر نیازی به مذاکره با این باشگاه برای جذب او نداشته باشد.

یکی از مربیان گل گهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، این خبر را تکذیب کرده و گفته است: هیچ برنامه ای برای جذب آرمان رمضانی نداریم و با توجه به حضور مهاجمانی شبیه به او مانند یونس شاکری و مرتضی تبریزی نیازی به جذب وی در گل گهر نخواهیم داشت و اخباری که در این رابطه منتشر می شود بیشتر جنبه بازار گرمی دارد.

فعلا که مشخص نشده استقلال برای عقد قرارداد با رودی ژستند، نام کدام بازیکن را از فهرستش خارج خواهد کرد و باید دید احمد موسوی از استقلال جدا خواهد شد یا قرعه به نام رمضانی یا بازیکن دیگری می‌افتد.

7655