پیام جالب مادر رونالدو به جورجینا پس از اعلام خبر در راه بودن دوقلوها

پیام جالب مادر رونالدو به جورجینا پس از اعلام خبر در راه بودن دوقلوها

پایگاه خبری فوتبالی - شایعاتی در مورد اختلاف میان دولورس اویرو مادر کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز نامزد ستاره پرتغالی در سالهای اخیر وجود داشته است.

به گزارش فوتبالی، تا کنون هیچ کدام از دو نفر واکنشی به این شایعات نداشته اند هر چند که خیلی از دنبال کنندگان به این ماجرا اشاره می کردند که این دو تعامل خاصی با همدیگر در شبکه های اجتماعی نداشته اند. به همین خاطر بود که وقتی که مادر رونالدو پیامی محبت آمیز را در صفحه اینستاگرامش برای این مدل اسپانیایی - آرژانتینی منتشر کرد، شگفت زده شدند.

جورجینا در صفحه اینستاگرامش با اعلام خبر  باردار شدنش نوشته است:" خوشحالم که اعلام کنم که منتظر دوقلوها هستیم. قلب های ما مملو از عشق است و برای دیدن  آنها هیجان زده هستیم." مادر رونالدو نیز با چند شکلک قلب و تشکر به جورجینا تبریک گفته و نوشته است:" امیدوارم که نوه هایم سلامت به دنیا بیایند. همین از هر چیزی مهمتر است."

بدین ترتیب رونالدو به زودی صاحب فرزندان پنجم و ششم خود خواهد شد و به رویایش که در اختیار داشتن هفت فرزند است، نزدیک خواهد شد. رونالدو پیش از آشنایی با جورجینا صاحب سه فرزند بود و بعد از آشنایی با وی صاحب یک دختر به نام آلانا مارتینا شد و حالا منتظر فرزندان پنجم و ششم خود است.

4125