انتقاد آلگری از زمان خروج رونالدو از تورین: کاش زودتر می‌رفت!

انتقاد آلگری از زمان خروج رونالدو از تورین: کاش زودتر می‌رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری قبل از دیدار فردا شب این تیم مقابل هلاس ورونا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پیش از بازی فردا شب این تیم برابر هلاس ورونا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در این نشست ضمن انتقاد از زمان خروج کریستیانو رونالدو از یوونتوس گفت:

"من یک چیز را یاد گرفتم؛ چیزهایی که گفته می شود و انجام می شود، توسط همه تفسیر می شود. اگر رونالدو زودتر می رفت، باشگاه می توانست با زمان بیشتری دست به خرید بازیکن بزند و جای خالی او را پر کند؛ ولی این موضوع، تقصیر رونالدو هم نیست. شرایط بازار است و همه این را می دانیم."

سرمربی بانوی پیر در ادامه خاطرنشان کرد:

"بازی سختی مقابل ورونا خواهد بود. یک مربی جدید دارند و یک سبک بازی متفاوت. تیمشان تهاجمی تر شده و روحیه آن ها در حال حاضر بسیار بالا است."

مکس آلگری در پایان صحبت هایش هم گفت:

"روحیه ام خوب است، امروز تولد پسرم است پس روز خوبی است! در فوتبال همیشه نمی توان برد و همیشه هم نمی توان باخت و حالا کاری که باید انجام دهیم، این است که سکوت کنیم و کار کنیم و یاد بگیریم که لحظه های مسابقه را درک کنیم. من مسائلی دارم که به عنوان مربی، واقعا به آن ها اهمیت می دهم. مدیر باشگاه کارهایی که باید انجام شود را به خوبی می داند و فکر می کنم برای بهبود فوتبال و کیفیت آن، تصمیمات مهمی باید گرفته شود."

9404