اصلی‌ترین گزینه هدایت بارسلونا چه کسی است؟ یکی از این دو نفر

اصلی‌ترین گزینه هدایت بارسلونا چه کسی است؟ یکی از این دو نفر

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان پس از کسب نتایج ضعیف در بارسلونا از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و بدین ترتیب اکنون باید منتظر حضور یک سرمربی جدید در بارسلونا باشیم.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه خوان لاپورتا تا جایی که امکانش بود به رونالد کومان فرصت داد و اقدام به برکناری او نکرد، اما کومان نتوانست از این فرصت ها به خوبی استفاده کند و در نهایت با نتایج ضعیفی که کسب کرد، اخراج شد. باخت مقابل رئال مادرید و پس از آن شکست مقابل رایو وایکانو باعث شد تا صبر مدیران بارسلونا لبریز شود و کومان را اخراج کنند.

اکنون گمانه زنی ها درباره سرمربی بعدی آبی و اناری پوشان افزایش یافته است و بسیاری منتظرند تا ببینند چه کسی قرار است سرمربی جدید بارسلونا باشد.

به گفته فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، لاپورتا جستجوی خود را برای انتخاب مربی جدید بارسلونا آغاز کرده است اما در حال حاضر ژاوی هرناندز یک گزینه محبوب و جذاب برای او است و بدین ترتیب ژاوی گزینه اول و اصلی هدایت بارسلونا به حساب می آید.

همچنین طبق ادعای این خبرنگار، روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک هم یکی دیگر از گزینه هایی است که ممکن است لاپورتا به سراغ او برود.

1470