عکس؛ اولین حضور «ددپول» برای تماشای تیم فوتبال جدیدش

عکس؛ اولین حضور «ددپول» برای تماشای تیم فوتبال جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - رایان رینولدز و راب مکلهنی دو ستاره هالیوود به انگلیس سفر کردند تا برای اولین بار بازی تیم تحت تملکشان رکسهم را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش فوتبالی، ستارگان هالیوود در تابستان گذشته برای خرید باشگاه شمال ولز دست به کار شدند و خرید سهام رکسهم را در فوریه 2021 نهایی کردند. آنها در بازی رکسهم و مایدنهدیونایتد در یورک رود برای اولین بار بازی تیمشان را از نزدیک تماشا کردند.

باشگاه رکسهم از سال 2011 با حمایت هوادارانش اداره می شد. آنها در سال 2008 دچار ورشکستگی شدند و بعد از آن با سرمایه شخصی هوادارانشان زنده ماندند تا این که ستاره فیلم "ددپول" در کنار دوستش مکلهنی دست به کار شد و این باشگاه را خرید تا آنها را زنده نگه دارد. در حقیقت هواداران رکسهم از فروش سهام باشگاهشان به این ستاره هالیوودی کاملا حمایت کردند چرا که این مسئله به افزایش توجهات به این تیم ریشه دار و قدیمی کمک می کند.

در رای گیری از هواداران رسمی رکسهم، 97.5 درصد آنها با فروش سهامشان به رینولدز و مکلهنی موافقت کردند. راب مکلهنی بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است که به خاطر خلق Always Sunny in Philadelphia به شهرت رسیده است در حالی که رایان رینولدز اهل کانادا  است که خیلی ها او را به خاطر نقش آفرینی در مجموعه فیلم های ابرقهرمانی "ددپول" می شناسند.

4125