علت درگیری کومان با کادر پزشکی بارسلونا چه بود؟

علت درگیری کومان با کادر پزشکی بارسلونا چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پدری هافبک بارسلونا به علت مصدومیت سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود و به نظر می رسد که شرایط این بازیکن به شدت کومان را عصبانی کرده است.

به گزارش فوتبالی، کومان دوشنبه شب با پزشکان بارسلونا جلسه گذاشته و خشم خود را از شرایط پدری به آنها بروز داده است چرا که این مربی بدون پدری باید نقشه های خود را تغییر بدهد چرا که در بازیهای آینده نمی تواند روی این هافبک حساب کند.

در حقیقت کومان معتقد است که عملکرد کادر پزشکی بارسلونا عامل اصلی مصدومیت پدری بوده است و باعث تشدید مصدومیت وی شده اند. در حقیقت مربی هلندی حس می کند که بین کادر فنی و کادر پزشکی باشگاه اختلاف عمیقی وجود دارد.

از سویی صبح سه شنبه آلفردو شرویدر دستیار کومان درگیری لفظی شدیدی با خوانخو برائو مدیر فیزیوتراپ های باشگاه بارسلونا داشته است. شاهدان می گویند که صدای درگیری به شدت بالا گرفته است و دستیار کومان آنها را مقصد مصدومیت جدید پدری دانسته است. این در حالیست که فیزیوتراپ بارسلونا گفته است که آنها کارشان را خوب انجام داده اند و مصدومیت جدید حاصل بدشانسی بوده است. 

در نهایت دو طرف آشتی کردند و کار بیش از این بیخ پیدا نکرد اما در هر صورت به نظر می رسد که ممکن است در آینده دوباره شعله های اختلاف بالا بگیرد.

4125