علاقه زیاد مسی به پدیده بارسلونا

علاقه زیاد مسی به پدیده بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا اذعان کرد که لیونل مسی بیش از هر بازیکن دیگری به پدری گونزالس پدیده جوان اسپانیایی توجه می کرد و از همان موقع متوجه شد که پدری به یک بازیکن بزرگ تبدیل می شود. 

به گزارش فوتبالی، پدری در سال 2020 به نیوکمپ رفت و در حالی که بسیار جوان بود، توانست راهش را به ترکیب اصلی پیدا کند و حالا یکی از بازیکنان کلیدی ژاوی هرناندز و بلوگرانا است. رونالد کومان ادعا کرد که لیونل مسی قبل از پیوستنش به پاریسن ژرمن در 2021، خیلی سریع متوجه استعداد بالای پدری شد. 

به نقل از سایت گل، رونالد کومان سرمربی حال حاضر هلند که در فصل 2020-21 هدایت کاتالان‌ها را برعهده داشت، به خبرنگاران گفت: "مسی خیلی فروتن بود. او خیلی سریع متوجه استعداد و پتانسیل بالای پدری شد. برخلاف دیگر بازیکنان، سعی کرد که به او در بازی‌اش کمک کند."

رونالد کومان در اکتبر 2021 از سمت سرمربیگری بارسلونا اخراج شد و از آن موقع به نیوکمپ بازنگشته است، اما هنوز بازی‌های بارسا را پیگیری می کند.

"وضعیت بارسا عالی است. بازی بارسا مقابل رئال مادرید را نگاه کردم و واقعا لذت بردم. آن‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتند. اگر شما 10-12 بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرید، کارتان راحت است."

4416