تکرار اتفاقی که درباره نامزدها هم افتاده بود/ نام برنده توپ طلا لو رفت؟ (عکس)

تکرار اتفاقی که درباره نامزدها هم افتاده بود/ نام برنده توپ طلا لو رفت؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - عصر امروز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تصویری دست به دست می شود که گفته می شود این تصویر متعلق به لیست نتایج رأی گیری فرانس فوتبال در ارتباط با تعیین برنده‌ی نهایی جایزه‌ی توپ طلای سال جاری است.

به گزارش فوتبالی، درست به مانند ماجرای لو رفتن لیست اسامی نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا، حالا نیز عکسی در فضای مجازی و رسانه های فعال در این بخش منتشر و دست به دست می شود که در آن لیست نتایج رأی گیری انجام شده توسط فرانس فوتبال مشخص شده است. در این عکس که البته هیچ منبعی آن را به صورت رسمی تأیید نکرده است، اسامی بازیکنانی که بعد از پایان مهلت زمان قانونی برای رای دادن به نامزدهای نهایی دریافت جایزه توپ طلا به ترتیبِ کسانی که حائز بالاترین آرای مأخوذه شده اند، ذکر شده که البته بسیار هم به واقعیت نزدیک به نظر می رسد.

در صدر این فهرست در این تصویر، نام روبرت لواندوفسکی لهستانی، مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ آلمان به چشم می خورد که در صورت تأیید نهایی مسئولان فرانس فوتبال، به احتمال فراوان به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلای امسال معرفی خواهد شد.

اسم نفر بعد از نام روبرت لواندوفسکی نیز لیونل مسی است که طبق اطلاعات مندرج در این تصویر، به عنوان نفر دوم رأی گیری معرفی شده است. باید منتظر ماند و دید که در نهایت مسئولان فرانس فوتبال نتایج منتشر شده در این تصویر را تأیید خواهند کرد یا ترجیح می دهند که تا تاریخ برگزاری مراسم اهدای جوایز، سیاست سکوت را در پیش گرفته و از حساسیت و هیجان مراسم پایانی اهدای جوایز نکاهند.

بعضی از رسانه های اروپایی طی روزهای اخیر اعلام کرده بودند که مراسم اهدای جایزه توپ طلای امسال، دو برنده خواهد داشت و این خبر، احتمال اهدای هم‌زمان این جایزه به مهاجمان تیم های ملی لهستان و آرژانتین را افزایش داده است. حتی روبرت لواندوفسکی نیز به این خبر واکنش نشان داده و گفته بود که این اتفاق در صورت وقوع، یک اتفاق تاريخی خواهد بود.

9404