مقصد غیرمنتظره مهاجم سابق یوونتوس: لیگ دسته دو اسپانیا

مقصد غیرمنتظره مهاجم سابق یوونتوس: لیگ دسته دو اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - نقل و انتقالات تابستانی مدتها پیش به اتمام رسید اما بازیکنان آزاد همچنان می توانند با تیم ها قرارداد ببندند.

به گزارش فوتبالی، فرناندو یورنته پس از دورانی حضور در اودینزه بدون تیم بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به لالیگا برگردد و دوباره در فوتبال اسپانیا بازی کند. در حقیقت فرناندو یورنته به باشگاه ایبار ملحق شده است. این بازیکن تجربه حضور در بیلبائو و والنسیا را دارد و حالا راهی ایبار شده و در تیم باسکی توپ خواهد زد.

یورنته فصل گذشته را در ناپولی آغاز کرد اما زیر نظر گتوزو فقط در 9 بازی و 56 دقیقه حضور داشت و به همین خاطر در زمستان راهی اودینزه شد. یورنته در اودینزه در چهارده بازی خود فقط یک گل به ثمر رساند و در نهایت مسیر آنها در روز اول ژانویه از هم جدا شد.

ایبار که در لیگ دسته دو اسپانیا توپ می زند، از سقف دستمزد 30 میلیونی خود استفاده نکرده بود و حالا آنها تصمیم گرفتند که فرناندو یورنته را به خدمت بگیرند. یورنته در بیلبائو نامش را سر زبان ها انداخت و پس از ان در باشگاه هایی نظیر یوونتوس، سویا، سوانزی، تاتنهام، ناپولی و اودینزه بازی کرد. یورنته در فوریه 37 ساله خواهد شد.

ایبار صبح روز چهارشنبه در بیانیه ای خبر خرید فرناندو یورنته را تایید کرد. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی راهی لیگ دسته دو اسپانیا شد.

4125