دشتی و سه تیم متفاوت در یکسال

دشتی و سه تیم متفاوت در یکسال

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر فصل گذشته ذوب آهن و گل‌گهر که با نفت مسجد سلیمان توافق کرده بود با پیراهن تراکتور در لیگ بیست و یکم به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، علی دشتی بازیکن اسبق استقلال که پس از جدایی از این تیم راهی ذوب آهن شده بود در فصل گذشته پس از توافق دو باشگاه ذوب آهن و گل گهر راهی این تیم شد اما در پایان لیگ بیستم از جمع شاگردان قلعه نویی جدا شد. 

دشتی که پس از اتمام قراردادش با گل گهر  پس از مذاکره با مدیران نفت مسجد سلیمان به این باشگاه پیوسته بود به یکباره تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند و روز گذشته با عقد قراردادی جدید به تراکتور تبریز پیوست در یک مقطع زمانی حدودا یکساله، حضور در سه تیم را تجربه کرده باشد.

این هافبک 27 ساله بوشهری که سابقه بازی در پیکان، پارس جنوبی جم، سایپا و استقلال را هم در کارنامه دارد، حالا پس از ذوب آهن و گل‌گهر، تراکتور را هم به فهرست تیمهایی اضافه خواهد کرد که برایشان بازی کرده است.

دشتی که بعد از نمایش خوب در سایپا به استقلال آمد، نتوانست در این تیم خودش را ثابت کند تا نهایتا از این باشگاه جدا شود و حالا امیدوار است زیر نظر فیروز کریمی در تراکتور، شرایط خوبی را تجربه کند.

7655