٣ دلیل منچستری‌ها برای تعلل در انجام تغییرات/ چرا مذاکره با کونته آغاز نمی‌شود؟

٣ دلیل منچستری‌ها برای تعلل در انجام تغییرات/ چرا مذاکره با کونته آغاز نمی‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد موضوع خروج مرد نروژی از اولدترافورد بسیار جدی تر از قبل دنبال می شود و در سمت مقابل، از اسامی مختلفی مثل آنتونیو کونته به عنوان جانشین سولشر نام برده می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه لاریپابلیکا، عملیات خروج اوله گونر سولشر از منچستر یونایتد، به یک مقدمه‌ و پیش فرض مهم و اساسی بستگی دارد که آن هم تعیین جایگزین مرد نروژی به عنوان نخستین کار است. از آنتونیو کونته ایتالیایی برای این منظور یاد می شود اما چرا سران اولدترافورد برای انجام مذاکرات با مرد ایتالیایی تردید و تأمل در پيش گرفته اند؟

در این بخش، از دلایل احتیاط، تامل و تعلل مدیران شیاطین سرخ برای آغاز مذاکرات و دستیابی به توافق با آنتونیو کونته صحبت می کنیم.

1- نگرانی پیرامون دوام آنتونیو کونته:

این مربی پس از یوونتوس، در هیچ مقصدی بیشتر از دو سال دوام نیاورده و برای باشگاهی که در سولشر به دنبال سرآلکس‌ فرگوسن بعدی خود می‌ گشت، کونته مناسب‌ ترین گزینه نخواهد بود.

2- ارتباط با کریستیانو رونالدو:

همان‌ گونه که یوونتوس نیز متوجه شد، رونالدو سبک فوتبالی خود را برای هیچ‌ مربی و باشگاهی عوض نکرده و این مجموعه‌ی تیم است که باید خود را با CR7 وفق دهد.

3- تداوم حمایت از اوله!

سولشر در بدنه باشگاه منچستری هنوز پشتیبانی به بزرگی سرآلکس فرگوسن دارد و تا زمانی که این حمایت ادامه‌ دار باشد، نسبت به تداوم حضور خود در اولدترافورد امیدوار خواهد بود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس فوتبال اروپا پیش‌ تر ادعا کرده بود که حضور در باشگاهی جدید آن هم در میانه‌ی مسابقات فصل، مغایر با سبک متداول آنتونیو کونته است و اگر فقط یک باشگاه باشد که بتواند نظر مرد ایتالیایی را در شرایط کنونی تغییر دهد، آن باشگاه منچستر یونایتد انگلیس خواهد بود. 

9404