حسینی: حریف آسانی برای استقلال نیستیم

حسینی: حریف آسانی برای استقلال نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد که این تیم در هفته سوم لیگ برتر و دیدار خارج از خانه مقابل استقلال حریف آسانی برای آبی‌پوشان نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عبدالله حسینی درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت: ما شاهد یک بازی درگیرانه و فیزیکی بودیم، ولی خدا را شکر که گلی زودهنگام زدیم و این موضوع به ما کمک کرد تا بتوانیم فوتبال دلخواه خودمان را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر که بعد از شکست در هفته اول دل هواداران را شاد کردیم و توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم.

حسینی با ابراز خرسندی از اینکه برای فصل جدید تراکتور را انتخاب کرده است، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که پیراهن تراکتور را بر تن می‌کنم و در فوتبال ایران اکثر فوتبالیست‌ها دوست دارند که در این تیم بازی کنند. تراکتور یک تیم پرطرفدار با هوادارانی مثالزدنی است و من منتظرم تا هر چه زودتر شرایط حضور هواداران در ورزشگاه فراهم شود تا بتوانم جو فوق‌العاده ورزشگاه یادگار امام را از نزدیک ببینم.

وی در مورد اهداف تراکتور در فصل جاری خاطر نشان کرد: ما اگر می‌خواهیم به قهرمانی یا کسب سهمیه فکر کنیم، نباید ساده امتیاز از دست بدهیم و مهم این است که در هر مسابقه بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

مدافع تراکتور راجع به تقابل با استقلال در هفته سوم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی می‌کنیم که از دو بازی قبلی شش امتیاز گرفته است و در شرایط خوبی قرار دارد. استقلال تیم باکیفیتی است، ولی ما هم تراکتور هستیم و حریف آسانی برای آنها نخواهیم بود. تمام هدف ما پیروزی برابر استقلال در تهران است.

7474