میزان مصدومیت سیدحسین حسینی به زودی مشخص می‌شود

میزان مصدومیت سیدحسین حسینی به زودی مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان باشگاه استقلال در نخستین دقایق مصاف با ذوب آهن دچار مصدومیت شد و به ناچار زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته آبی‌پوشان پایتخت در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مهمان ذوب آهن بودند و سیدحسین حسینی، گلر استقلال با نظر فرهاد مجیدی درون دروازه قرار گرفت.

اما چیزی از شروع بازی نگذشته بود که حسینی پس از واکنش فوق العاده ای که مقابل ضربه سر رضا خالقی فر از خود نشان داد، ناگهان در دقیقه 8 دچار مصدومیت شد و جای خود را به رشید مظاهری داد.

سیدحسین حسینی در دیدار مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شده بود و پس از اینکه ضربه سر خالقی فر را مهار کرد و ناجی دروازه استقلال شد، روی همان ناحیه مصدوم فرود آمد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد.

حال قرار است حسینی امروز تست MRI بدهد تا میزان مصدومیت وی برای حضور در تمرینات استقلال پیش از مصاف با تراکتور مورد ارزیابی قرار بگیرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی باشگاه استقلال اعتقاد ویژه‌ای به حسینی دارد و همانطور که از ترکیب های گذشته استقلال می توان مشاهده کرد، حسینی همچنان انتخاب اول مجیدی برای حراست از دروازه آبی‌پوشان به شمار می رود و حال باید منتظر ماند و دید ادامه فصل برای گلر استقلال به چه صورتی رقم خواهد خورد.

7474