ستاره آرژانتینی یوونتوس: حالا نوبت من است

ستاره آرژانتینی یوونتوس: حالا نوبت من است

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره آرژانتینی و کاپیتان بیانکونری پس از گلزنی در بازی دیشب مقابل اینتر، درباره‌ی آینده خود در تورین صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پائولو دیبالا، کاپیتان و مهاجم خوش تکنیک یوونتوس بعد از بازگشت از مصدومیت اخیرش، برابر اینتر گلزنی کرد. دیبالا که بعد از دوری کوتاه مدتی بار دیگر توان همراهی یووه را به دست آورد، در دقایق پایانی دیدار برابر اینتر از روی نقطه پنالتی برای یووه گلزنی کرد تا همچنان مقابل نراتزوری در امر گلزنی موفق نشان دهد. این ملی پوش آرژانتینی درباره این بازی گفت:

"امتیاز مهمی بود. برای پیروزی بازی می کنیم و همیشه می خواهیم که برنده شویم؛ ما در یووه برای پیروزی بازی می کنیم. اینتر خیلی خوب فوتبال بازی کرد اما این یک امتیاز بسیار مهم بود. در فاز حمله بیشتر دوندگی داریم و باید تلاشمان از این نیز بیشتر شود. می کوشیم تا می توانیم گلزنی کنیم اما اگر بتوانیم یک بر صفر نیز برنده شویم، سعی می کنیم که این طور شود. این که برگشتم و گلزنی کردم، خیلی اهمیت دارد؛ هم برای خودم و هم برای هواداران. آسیب دیدگی های زیادی را پشت سر گذاشتم؛ این مزاحمتی است که مدتی است مرا رها نمی کند. به هیچ عنوان خوشایند نیست که از میدان دور باشید اما برای برگشت و رسیدن به آمادگی، تمام تلاشم را می کنم."

ستاره آرژانتینی بانوی پیر درباره‌ی تمدید قرارداد با این باشگاه گفت:

"بعد از سال ها بازی کردن در این تیم، هم تیمی بودن با بازیکنان بزرگ و آن چه که این جا دیدم و به دست آوردم، مطمئن هستم که همه چیز خوب پیش می رود. تلاش می کنم که با بازیکنان تازه وارد هم همخوانی پیدا کنم؛ باور دارم که زمان من فرا رسیده و می توانم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم."

9404