تعریف باوی از خرید تابستانی پرسپولیس

تعریف باوی از خرید تابستانی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- از دید مهاجم پرسپولیس در دهه 60، حامد پاکدل بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل فولاد بود.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل مهاجم جدید قرمزها، در اولین بازی لیگ برتری‌اش برای این تیم نمایش خوبی داشت و در شرایطی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، توانست سانتر مهدی ترابی را با پشت سر وارد دروازه احسان مرادیان کند. گلی که باعث تعریف کریم باوی از او شده است.

مهاجم پرسپولیس در دهه 60 که با روزنامه ایران ورزشی صحبت کرده درباره گلزنی پاکدل گفته است: معتقدم حامد پاکدل بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل فولاد بود چون او را بازیکنی باهوش دیدم بازیکنی که دوندگی خیلی زیادی داشت و گل زیبایش مقابل فولاد در اولین بازی رسمی داخلی‌اش نشان داد که یحیی می‌تواند روی او هم حساب کند.

پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان، برخی هواداران پرسپولیس نگران تکرار سناریوی فصل گذشته بودند که مهاجمان این تیم پس از جدایی علیپور و محرومیت عیسی در امر گلزنی موفق کار نکردند با این همه جلوی فولاد، نه تنها آل کثیر موفق به گلزنی شد بلکه پاکدل هم توانست اولین گلش را برای تیم جدیدش به ثمر برساند.

 این بازیکن سال گذشته و در زمان حضورش در آلومینیوم هم موفق شده بود با ضربه سر به پرسپولیس گل بزند و حالا مشخص شده که او توانایی ویژه‌ای در زدن ضربات سر دارد.

7655