فتح نیوکمپ به دست مردان آنچلوتی در روز گلزنی ستاره‌های جدید

فتح نیوکمپ به دست مردان آنچلوتی در روز گلزنی ستاره‌های جدید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در دیدار حساس برابر بارسلونا به پیروزی دو بر یک دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دهم لالیگا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 17:45 در ورزشگاه نیوکمپ به میدان رفتند. این دویست و چهل و هفتمین تقابل رسمی این دو تیم در تاریخ ال کلاسیکو‌ها می‌باشد که در 246 بازی گذشته، رئال مادرید توانسته 98 بار پیروز شود و بارسلونا نیز در 96 دیدار به برتری رسیده است. همچنین این اولین ال کلاسیکو پس از سال‌هاست که لیونل مسی و سرخیو راموس در آن حضور ندارند. 

در نیمه اول شاهد بازی متعادلی بودیم. هر دو تیم مالکیت توپ برابری داشتند و موقعیت‌های نصف و نیمه‌‌ای نیز سمت دروازه‌ها طراحی می‌کردند. سرانجام در دقیقه 32، داوید آلابا با یک شوت محکم توانست قفل دروازه ترشتگن را باز کند و در اولین حضورش در ال کلاسیکو موفق به گلزنی در نیوکمپ شود. در ادامه بارسلونا برای به تساوی کشاندن بازی کمی فشار آورد، اما در نهایت با نتیجه 0-1 در نیمه اول شکست خوردند. 

در نیمه دوم بازی کمی سرعت بیشتری گرفت و شاهد موقعیت‌های بیشتری در بازی بودیم. هر دو تیم بارسلونا و رئال چند فرصت خوب گلزنی داشتند و سرانجام در دقیقه 90+3 این رئال مادرید بود که در یک ضد حمله بسیار سریع توسط لوکاس وازکز به گل دوم رسیدند. این پایان کار در نیوکمپ نبود و سرخیو آگوئرو موفق شد یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 90+6 جبران کند، اما اصلا کافی نبود و در نهایت، رئال مادرید با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.

خلاصه دیدار بارسلونا - رئال مادرید

4416