رویارویی دوباره مسی با بازیکنی که قد او را مسخره کرده بود!

رویارویی دوباره مسی با بازیکنی که قد او را مسخره کرده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن و مارسی در یکی از حساس ترین بازی های فصل لیگ فرانسه فرداشب (یکشنبه) به مصاف هم خواهند رفت و این بازی به میزبانی مارسی برگزار می شود و باید دید که پاری سن ژرمن و ستاره هایش در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، از آنجایی که این بازی یک بازی مهم برای پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه است، نگاه ها به طور ویژه ای روی لیونل مسی برای این بازی خواهد بود چرا که فوق ستاره آرژانتینی در همین بازی ها است که باید خودش را به هواداران پی اس جی نشان دهد. مسی در بازی اخیر پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشت و دو گل به ثمر رساند اما او در لیگ فرانسه هنوز آنطور که باید و شاید عمل نکرده است.

مسی و یکی از بازیکنان مارسی پیش از این در فوتبال اسپانیا یک بار با هم دعوا و مشاجره لفظی داشته اند. آلوارو گونزالز مدافع وسط مارسی در فصل 2015/16 و زمانی که در اسپانیول حضور داشت، در یک بازی با دست خود قد مسی را مسخره کرد و او را بدین ترتیب کوتوله خطاب کرد. مسی در آن زمان به همراه بارسلونا موفق شد اسپانیول را از کوپا دل ری حذف کند و به نظر می رسد که آلوارو گونزالز که در آن زمان مدافع اسپانیول بود، از عصبانیت این حرکت را خطاب به مسی انجام داد.

اکنون آلوارو گونزالس در مارسی است و در بازی فرداشب با پی اس جی و لیونل مسی روبرو خواهد شد و این دو نفر دوباره با هم تقابل خواهند داشت.

1470