تماس اولیه بارسلونا با مدافع چپ پاریسن ژرمن

تماس اولیه بارسلونا با مدافع چپ پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه کاتالونیایی اسپورت در روز شنبه گزارش داده است که لایوین کورزاوا مدافع چپ پاریسن ژرمن در روز 30 ژوئن با اتمام قراردادش می تواند از این تیم جدا شود و حالا مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، کورزاوا هر چند که در دوران حضورش در موناکو دوران بهتری داشت اما در پی اس جی هم نمایش بدی را از خود ارائه نداد. بارسلونا با خرید کورزاوا عملکرد اشتباه خود در جذب جونیور فیرپو از بتیس را می پذیرد چرا که این مدافع اسپانیایی - دومینیکنی فصل چندان جالبی نداشت و درها به روی جدا شدنش باز شده است.

بارسلونا در تابستان گذشته برای خرید فیرپو 18 میلیون یورو نقد به علاوه 12 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخت تا این بازیکن به رقیب جوردی آلبا تبدیل شود اما جونیور نتوانست نمایش جالبی در اولین فصلش داشته باشد. حالا مدیران بارسلونا با پیشنهادی جدی به صورت خرید کورزاوا رفته اند که با توجه به اتمام قرارداد، خرید وی چندان سخت نخواهد بود.

ناپولی و آرسنال دیگر تیم هایی هستند که شرایط جذب کورزاوا را دنبال می کنند. از سویی اینتر نیز به دنبال خرید فیرپو است و به نظر می رسد که این بازیکن فوتبالش را در ایتالیا ادامه بدهد. البته تغییر جونیور 22 ساله با کورزاوا 27 ساله نیز تصمیم عجیبی خواهد بود.