چلسی 7 - 0 نوریچ سیتی؛ آبی‌ها در غیاب لوکاکو و ورنر هم به حریف رحم نکردند

چلسی 7 - 0 نوریچ سیتی؛ آبی‌ها در غیاب لوکاکو و ورنر هم به حریف رحم نکردند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال چلسی انگلستان در مسابقات هفته نهم لیگ برتر با نتیجه پر گل هفت بر صفر از سد میهمانش نوریچ سیتی عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلستان، بعد از ظهر امروز شاگردان توماس توخل در تیم چلسی در استادیوم استمفورد بریج میزبان حریف خود تیم نوریچ سیتی بودند که در نهايت هم موفق شدند با نتیجه پر گل هفت بر صفر به پیروزی دست یابند.

توماس توخل آلمانی تیمش را در این دیدار با این ترکیب به میدان فرستاده بود:

شماتیک ترکیب آبی های لندن نیز بدین گونه بود:

نوریچ سیتی نیز با این ترکیب وارد زمین مسابقه شده بود:

شاگردان توماس توخل که در این بازی از حضور انگولو کانته، تیمو ورنر و روملو لوکاکو هم محروم بودند، در ورزشگاه خانگی و با حمایت هواداران خودی، از همان ابتدای مسابقه، بازی را تهاجمی آغاز کرده و ادامه دادند. حاصل این بازی تهاجمی در نیمه نخست دیدار هم سه گل میسون مونت، کالوم هادسون اودوی و ریس جیمز بود که باعث شد کار حریف در همان نیمه اول یکسره شود. 

در نیمه دوم مسابقه نیز همین روند ادامه یافت و با اخراج یکی از بازیکنان نوریچ سیتی و ده نفره شدنشان، کار آبی های لندنی آسان تر از قبل هم شد. در این نیمه هم بن چیلول گل چهارم چلسی را زد. کمی بعد گل به خودی بازیکنان نوریچ، نتیجه را پنج بر صفر کرد. در ادامه هم میسون مونت ابتدا از روی نقطه پنالتی گل ششم را زد و در دقایق پایانی هم با به ثمر رساندن گل هفتم و تکمیل هت تریک خود، باعث پیروزی پر گل آبی های تحت هدایت توماس توخل شد و در این بازی در نهايت با نتیجه سنگین هفت بر صفر به سود چلسی به اتمام رسید و صدرنشینی آبی ها در پایان هفته نهم مسابقات لیگ برتر را قطعی کرد.

9404