آلگری: وظایف بازیکنان با رفتن رونالدو بیشتر شده/ اینتر شانس اول قهرمانی است

آلگری: وظایف بازیکنان با رفتن رونالدو بیشتر شده/ اینتر شانس اول قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل نراتزوری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی يوونتوس پیش از دیدار حساس فردا شب بانوی پیر برابر اینتر در چهارچوب رقابت های سری آ ایتالیا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مهم ترین صحبت های آلگری در این نشست را در ادامه می خوانید:

"دیبالا برای بازی فردا در دسترس است. حال او خوب است و دو مرحله با تیم تمرین کرده است. تقریبا تیممان کامل است و این اهمیت دارد که از الان تا وقفه‌ی بعدی مسابقات ملی، همه در دسترس باشند چرا که به همه آن ها احتیاج داریم."

"شب زیبایی خواهد بود؛ تماشاگران زیادی حضور خواهند داشت و فضایی عالی وجود دارد. انتظارات زیادی هم از ما هم از اینتر و هم از طرفداران وجود دارد. به نظر من، اینتر همچنان شانس اول اسکودتو است؛ این آزمون مهمی خواهد بود."

"این مسابقه تعیین کننده ای نخواهد بود اما پیروزی به ما این امکان را می دهد که روند مثبت خود را تداوم ببخشیم و جهشی رو به جلو داشته باشیم."

"هنوز در مورد ترکیب هیچ تصمیمی نگرفته ام. شاید امروز هم تصمیم نگیرم؛ احتمالا فردا صبح این کار را می کنم."

"هر کسی باید نقش خود را در تیم انجام دهد. در دسترس بودن و کمک به هم تیمی های خود. هر کسی که روی نیمکت است، باید فکر درستی داشته باشد حتی زمانی که در طول مسابقه به زمین می آید."

"هیچ تنشی وجود ندارد، فقط انتظار متداول برای انجام یک بازی عالی وجود دارد. باید یک شب زیبا باشد، امیدواریم بتوانیم نتیجه مثبتی کسب کنیم. برای من هیجان انگیز خواهد بود. تجربه این مسابقات بسیار خوب است."

"انتظار دارم که دلیخت بتواند در سمت راست میدان هم بازی کند."

"در برخی از بازی ها، بازیکنان من اشتباهاتی می کنند که اصلا قابل باور نیست ولی در تمرینات سعی می کنیم این مشکلات را بر طرف کنیم."

"من همیشه به بچه ها می گویم که باید تلاش کنید تا حتی یک توپ را هم از دست ندهید."

"من امروز رابیو را می بینم، تستش منفی بود اما باید ببینم حالش چطور است."

"آرتور کیفیت تیم را بالا می برد، بازی او بسیار مفید است. او باید به فرم خود بازگردد. کم کم زمان بازی او افزایش می یابد و سپس در ترکیب اصلی قرار می گیرد."

"ژکو بازیکنی است که می داند چگونه فوتبال بازی کند و به خوبی با لائوتارو جفت می شود. اما اینتر بازیکنان بسیار خوبی دارد و به همین دلیل است که فکر می کنم آن ها همچنان قوی ترین تیم در لیگ هستند."

"با رفتن رونالدو، همه‌ی بازیکنان ما وظایف بیشتری دارند و ما باید با تمام بازیکنانی که داریم، به دنبال این هدف باشیم. فردا باید از نظر فنی خوب بازی کنیم. اینتر تیمی قوی است؛ ما به خلوص و شفافیت و میل به مبارزه نیاز داریم."

9404