در آخرین ال کلاسیکوی بدون مسی و رونالدو چه نتیجه‌ای رقم خورد؟

در آخرین ال کلاسیکوی بدون مسی و رونالدو چه نتیجه‌ای رقم خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - با جدایی لیونل مسی از بارسلونا در تابستان گذشته اکنون در رقابت های لالیگا شاهد یک ال کلاسیکوی بدون مسی خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو هم از تابستان 2018 از رئال مادرید جدا شده است و بدین ترتیب پس از سالیان سال شاهد یک ال کلاسیکوی بدون حضور مسی و بدون حضور رونالدو خواهیم بود.

اما در فصل 2018/19، یعنی اولین فصل پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید، در اولین ال کلاسیکویی که برگزار شد، لیونل مسی با مشکل مصدومیت مواجه بود و به همین دلیل ال کلاسیکو را از دست داده بود. از آن ال کلاسیکو می توان به عنوان آخرین ال کلاسیکوی بدون حضور مسی و رونالدو یاد کرد چرا که رونالدو از رئال مادرید رفته بود و مسی هم مصدوم بود.

آن بازی در چهارچوب دور رفت لالیگا در فصل 2018/19 برگزار می شد و رئال مادرید با هدایت لوپتگی وضعیت فاجعه باری داشت. مادریدی ها در نهایت آن بازی را با نتیجه 5 بر 1 مقابل بارسلونا واگذار کردند و لوئیس سوارز در آن بازی هت‌تریک کرد.

از آن بازی می توان به عنوان آخرین ال کلاسیکوی بدون حضور مسی و رونالدو یاد کرد چرا که در ال کلاسیکو های بعدی آن بازی مسی حضور داشت هر چند که نه گلی زد و نه پاس گلی داد. اکنون باید دید که در ال کلاسیکوی روز یکشنبه چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

1470