گزارش آماری؛ شب تلخ ویسی و فولاد در اهواز

گزارش آماری؛ شب تلخ ویسی و فولاد در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالله ویسی در اولین بازی رسمی‌اش به عنوان سرمربی فولاد نتوانست آمار فوق‌العاده این تیم در بازیهای خانگی‌اش را تداوم بخشد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این بازی به این نکته اشاره کرده بودیم که فولاد در اهواز آمار بسیار خوبی دارد و آخرین باخت خانگی این تیم مربوط به مدتها قبل است.

به طور دقیق اگر بخواهیم بگوییم، تا قبل از بازی امشب فولاد و پرسپولیس، آخرین باخت فولاد در اهواز مربوط به تاریخ 13 آذرماه 98 بود که شاگردان جواد نکونام در چارچوب هفته دهم لیگ نوزدهم با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی در برابر پرسپولیس شکست خوردند.

بعد از آن بازی فولاد در 25 – و به روایتی 27 – بازی خانگی متوالی‌اش شکست نخورده بود تا اینکه دوباره پرسپولیس موفق شد فولاد را در اهواز شکست دهد تا یحیی گل‌محمدی برای هفتمین بار، عبدالله ویسی را شکست دهد. بردی که هشتمین پیروزی سرمربی پرسپولیس مقابل فولاد هم محسوب می‌شود.

برد سه گله پرسپولیس مقابل فولاد باعث شد تا طبق آمار متریکا، تیم اهوازی، پس از 917 روز، در بازیهای خانگی‌اش، بیشتر از یک گل بخورد.

اتفاقی که باعث شد آمار منفی فولاد و همچنین عبدالله ویسی جلوی پرسپولیس، ادامه پیدا کند.

 فولاد با 18 شکست مقابل پرسپولیس، برابر هیچ تیمی در لیگ برتر، بیش از این شکست نداشته ضمن آنکه عبدالله ویسی هم با 11 باخت به پرسپولیس، بیشتر از همه تیمها به قهرمان چند فصل اخیر لیگ باخته است.

1984