واکنش پادشاه تورین به بردهای یک گُله‌ی اخیر بانوی پیر

واکنش پادشاه تورین به بردهای یک گُله‌ی اخیر بانوی پیر

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و اسطوره باشگاه يوونتوس تورین که تجربه قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه خود دارد، در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها نسبت به پیروزی های یک گله اخیر بانوی پیر در مسابقات مختلف واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس در ادامه برتری های خود با نتیجه یک بر صفر و رسیدن به سه امتیاز دیدارها، چهارشنبه شب گذشته در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز توانست برابر رقیب روسی خود به پیروزی دست یابد و زنیت سن پترزبورگ را در مسابقات چمپیونزلیگ اروپا با تک گل دژان کولوسفسکی سوئدی شکست دهد.

آلساندرو دل پیرو، اسطوره همیشگی باشگاه يوونتوس که در میان هواداران بیانکونری با لقب 'پادشاه تورین' شهرت دارد، در خصوص شرایط کنونی و برتری های یک بر صفر بانوی پیر مقابل حریفان خود در سری آ ایتالیا و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

"گل نخوردن و برتری به این شکل یکی از روش های همیشگی و قدیمی است که بخش دفاعی تیم را مطمئن تر و به شما آرامش می دهد. یوونتوس از پیش از این نیز در این بخش توانا و مستعد بود و در گلزنی موفق نشان می داد؛ این تیم می تواند به راحتی یک گل بزند و در محاسبات خوب عمل کند. تیم می گوید اول و اخر می توانم یک گل بزنم و در آخر گلی دریافت نکنم و این راهی است آسان برای پیروزی در بازی ها."

9404