کومان طلسم خود مقابل آنچلوتی را می‌شکند؟

کومان طلسم خود مقابل آنچلوتی را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه آینده رئال مادرید و بارسلونا در چهارچوب دور رفت رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی شاگردان رونالد کومان موفق می شوند یا این تیم آنچلوتی خواهد بود که هر سه امتیاز بازی را می گیرد.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که رونالد کومان و کارلو آنچلوتی با هم روبرو می شوند چرا که آن ها پیش از این هم تقابل هایی با هم داشته اند. رونالد کومان و کارلو آنچلوتی، زمانی که سرمربی فعلی رئال مادرید هدایت میلان را بر عهده داشت و رونالد کومان هم سرمربی آژاکس بود، 4 بار با هم روبرو شدند و این تقابل ها در رقابت های اروپایی بوده است.

در این بازی ها، سه بار میلان با هدایت کارلو آنچلوتی به پیروزی رسید و یک بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه یافت. بدین ترتیب رونالد کومان هرگز نتوانسته در جدال رو در رو با کارلو آنچلوتی موفق عمل کند و پیروز شود. اکنون کومان یک تقابل دیگر با آنچلوتی خواهد داشت. تیم رونالد کومان پس از فیفادی دو بازی خود مقابل والنسیا و دیناموکیف را با پیروزی پشت سر گذاشت و بردن رئال مادرید می تواند او را از بحران خارج کند؛ کاری که البته اصلا آسان نخواهد بود.

1470