لحظه‌ای که رونالدو با تمام وجود در کارهای دفاعی به منچستریونایتد کمک کرد

لحظه‌ای که رونالدو با تمام وجود در کارهای دفاعی به منچستریونایتد کمک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در دقایق پایانی پیروزی تیمش در مقابل اتالانتا با نتیجه سه بر دو با تمام وجود از نتیجه و برد تیمش دفاع می کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو توانست به کامبک منچستریونایتد کمک کند چرا که شیاطین سرخ شکست دو بر سر در این بازی را با پیروزی سه بر دو عوض کردند.این ششمین گل ستاره پرتغالی در هشتمین بازی در دوره دومش در اولدترافورد بود و به رکورد 137 بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید که همچنان بهترین گلزن تاریخ مسابقات است.

اخیرا بسیاری از هواداران و کارشناسان از رونالدو به خاطر شرکت نکردن در کار دفاعی انتقاد کرده بودند اما ستاره پرتغالی در بازی با آتالانتا نشان داد که به این مسئله هم اهمیت زیادی می دهد. تصاویری از بازی با آتالانتا در شبکه های اجتماعی وایرال شده که ثابت می کند که رونالدو با تمام وجود در خدمت تیمش است و به کارهای دفاعی نیز کمک می کند.

در تصویری که در شبکه های اجتماعی وایرال شده، رونالدو به سمت دروازه تیم خودش حرکت می کند تا جلوی ضدحمله آتالانتا را بگیرد و دو بار هم نقش دفاع چپ را دارد. رونالدو در این بازی نیاز مبرمی به حفظ نتیجه داشت تا بتواند پیروزی سختش با نتیجه سه بر دو را به سرانجام برساند.

4125