ورزشگاه تختی، به زودی میزبان رقابت های لیگ برتر خواهد بود

ورزشگاه تختی، به زودی میزبان رقابت های لیگ برتر خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرکل اداره ورزش و‌ جوانان استان تهران از بازسازی ورزشگاه تختی و آماده سازی این ورزشگاه برای میزبانی از تیم های تهرانی خبر داد.

به گزارش فوتبالی، از مدتی پیش روند بازسازی ورزشگاه تختی تهران وارد فاز اجرایی شد و با مشخص شدن پیمانکار و تخصیص بودجه از سوی دولت، رسیدگی به وضعیت چمن و تاسیسات این ورزشگاه در دستور کار قرار گرفت.

طبق آخرین اخبار بدست آمده در این زمینه، نصرالله پریچهره، مدیرکل اداره ورزش و‌ جوانان استان تهران امروز اعلام کرد آماده سازی ورزشگاه تختی همچنان ادامه دارد و پس از اتمام بازسازی ورزشگاه و آماده شدن چمن آن، بازی های تیم های تهرانی در لیگ برتر به این ورزشگاه منتقل خواهد شد.

او در ادامه عنوان کرد که مشکلات تاسیسات و برق ورزشگاه برطرف شده و همچنین مشکلات مربوط به آب در ورزشگاه تختی نیز مدتی قبل برطرف شده است.

حال تنها مشکل باقی مانده مساله چمن ورزشگاه است که براساس گفته های مدیرکل اداره ورزش و‌ جوانان استان تهران، هم اکنون ورزشگاه در دست پیمانکار قرار گرفته و بازسازی چمن ورزشگاه تختی در حال پیگیری است.

بدین ترتیب، آماده سازی ورزشگاه تختی تهران به زودی به پایان خواهد رسید و امکان میزبانی برای تیم های پایتخت نشین در این ورزشگاه فراهم خواهد شد.

7655