کنفرانس خبری کومان پس از پیروزی برابر دیناموکیف

کنفرانس خبری کومان پس از پیروزی برابر دیناموکیف

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا معتقد است که شاگردانش باید در محوطه جریمه قاطع تر عمل کنند و نباید موقعیت‌ها را از دست بدهند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم بارسلونا و دیناموکیف از چهارچوب دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی اناری‌ها با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 36، به پیروزی رسیدند. بلوگرانا در این دیدار چندین موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد و دیناموکیف نیز می‌توانست در ضد حملات، کومان و شاگردانش را غافل‌گیر کند، اما در نهایت، بارسا توانست اولین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان، جشن بگیرد. 

به نقل از مارکا، کومان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "فکر کنم متوجه شده‌اید که بعد از وقفه، ما سه موقعیت خوب را از دست دادیم. نباید اینطوری کار کنیم و فرصت‌ها را هدر بدهیم. برای جان‌مان بازی کنیم و نباید به این شکل بازی کنیم. خوشحالم که بسیار خوب دفاع کردیم. ما دست بالا را داشتیم، اما باید بازی را زودتر تمام می‌کردیم. بعد از یک ساعت از شروع بازی، باید 3-0 و یا 4-0 جلو می‎بودیم. فاتی موقعیت خوبی را از دست داد و این نشان‌دهنده ضعف او در برخی از مسائل است."

4416