قلم قرمز مهدوی‌کیا روی نام یک استقلالی

قلم قرمز مهدوی‌کیا روی نام یک استقلالی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی امید کدامیک از بازیکنان استقلال را از لیست نهایی خود خط زده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که حضور بازیکنان دعوت شده در تیمهای لیگ برتری در اردوی تیم ملی امید به چالش اصلی بین فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه ها تبدیل شده است، سرمربی تیم ملی امید اعلام کرد از باشگاه استقلال تنها 3 بازیکن در لیست نهایی او حاضر خواهند بود.

مهدی مهدوی‌کیا در پایان بازی استقلال و هوادار، در گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه آیا استقلال به شما بازیکن می‌دهد و در صورتی که 3 بازیکن بیشتر از هر تیمی بگیرید، بازی آن تیم لغو خواهد شد، اعلام کرد: "من هفته پیش با مجیدی جلسه خوبی داشتم اما ما 3 بازیکن بیشتر از استقلال نمی‌بریم."

مهدوی‌کیا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در لیست تیم امید که امروز روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، نام 4 بازیکن از استقلال دیده می‌شود، گفت: "ما به توافق رسیدیم که 3 بازیکن بگیریم. 4 بازیکن در لیست اولیه بود اما تصمیم قطعی 3 بازیکن است."

پیش از این در لیست تیم امید نام علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی به عنوان نمایندگان استقلال دیده می‌شد که حالا یکی از این بازیکنان - حسین‌زاده - از فهرست مسافران تاجیکستان حذف شده است. بازیکن جوان آبی‌ها در پایان بازی با هوادار به خبرنگاران گفت که با تصمیم مجیدی، او به اردوی تیم امید ملحق نمی‌شود.

تیم امید برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا 30 مهر راهی شهر دوشنبه خواهد شد و تا 10 آبان 3 بازی با تیم های نپال  لبنان و تاجیکستان انجام خواهد  داد. بازیکنانی که در اردوی تیم امید حاضر می شوند در هفته دوم لیگ برتر قادر به همراهی تیم های باشگاهی خود نیستند.

به این نکته هم اشاره کنیم که سهیل مهدی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره عدم حضور برخی بازیکنان تیمهای لیگ برتری در اردوی تیم امید به سایت فدراسیون فوتبال گفته بود: "همه‌ باشگاه‌ها موظف هستند که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند، در غیر این صورت بازیکنان تیم مورد نظر که در اردوی تیم المپیک شرکت نکنند حتما با جریمه روبرو خواهند شد و کمیته انضباطی درباره آن باشگاه و بازیکن تصمیم خواهد گرفت."

7655