اعتراف معنادار مربی دورتموند به تفاوت بزرگ تیمش با بایرن مونیخ

اعتراف معنادار مربی دورتموند به تفاوت بزرگ تیمش با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی بروسیا دورتموند هم آژاکس را تیم برتر زمین در بازی شب گذشته می‌ داند و در واکنش به خوردن چهار گل، به طرز معناداری به تفاوت تیمش با مونيخی ها اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت neunzigplus، شب گذشته در جریان بازی‌ های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس آمستردام در هلند با چهار گل از سد بروسیا دورتموند عبور کرد. طبق این گزارش، مارکو رُزه، سرمربی آلمانی زنبورها در واکنش به پذیرش چهار گل در این مسابقه از تیم آژاکس آمستردام هلند، به بیان یک تفاوت معنادار تيمش با رقیب یعنی بایرن مونیخ آلمان پرداخت و گفت:

"وقتی چهار بر صفر می‌ بازید، قطعا شب خوبی را سپری نکرده‌ اید. دیروز در کنفرانس مطبوعاتی هم گفته بودم که روحیه تیمی خوبی داریم. مسابقه را نيز بد آغاز نکردیم اما آژاکس نشان داد که فوتبال خوبی ارائه می‌ کند. بعد از گل دوم هم در زبان بدن بازیکنان ما مشخص بود که شکست خورده ایم؛ انگار که همان لحظه بازی چهار بر صفر شده بود! اگر در بایرن مونیخ دو بر صفر عقب بیفتید، بازیکنی مثل جاشوا کیمیش عصبانی می‌ شود و نارضایتی خود را نشان می‌ دهد. این تفاوت ما با بایرن مونیخ است. سوال اصلی این است که این نتیجه را قبول می‌ کنید؟ چه واکنشی به آن دارید؟"

سرمربی آلمانی دورتموند صحبت هایش را این گونه پایان می‌ دهد:

"اشتباهات بسیار زیادی مرتکب شدیم؛ برخی از اشتباهات ما بسیار ساده بودند. تحرک و پویایی کمی داشتیم. آژاکس هم نمایش بسیار خوبی را به ما دیکته کرد. این ها، دلیل باخت سنگین شب گذشته تیم فوتبال ما بود."

9404