بازیکن پیکان: برای حضور در تیم ملی امید تابع تصمیم باشگاه هستم

بازیکن پیکان: برای حضور در تیم ملی امید تابع تصمیم باشگاه هستم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن امید پیکان می‌گوید برای پیوستن به تیم ملی امید تابع تصمیم باشگاه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سامان فلاح درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و فرصت‌های بیش‌تری نسبت به نفت مسجدسلیمان داشتیم اما نتوانستیم از فرصت‌های خودمان درست استفاده کنیم و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. ان‌شالله بتوانیم بازی‌های در هفته‌های بعد بازی‌ها را با پیروزی  پشت سر بگذاریم.

او افزود: پارسال تیم ما جوان بود و نتیجه خوبی گرفتیم و امسال هم تیم جوانی داریم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم و جواب اعتماد مدیران باشگاه را بدهیم. هدف ما این است که بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم اما واقعا کارمان سخت است. تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر هزینه کم‌تری انجام داده است اما بازیکنان جوان و بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نسبت به پارسال رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

او درباره اختلافات باشگاها و تیم ملی امید بر سر در اختیار گرفتن بازیکنان هم گفت: من فقط تابع باشگاه هستم و هرچه باشگاه تصمیم بگیرد آن را اجرا می‌کنیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی امید هم گفت: ان‌شالله تیم طلسم شکنی کند و به المپیک صعود کند. تیم کادر بسیار خوبی دارد و امیدوارم تیم نتایج خوبی بگیرد.

7474