خوشحالی بامزه زوج برزیلی رئال مادرید پس از گلزنی مقابل شاختار(عکس)

خوشحالی بامزه زوج برزیلی رئال مادرید پس از گلزنی مقابل شاختار(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در هفته سوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5 بر 0 شاختار را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی بزرگ پیش از ال کلاسیکو داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی خط حمله رئال مادرید بسیار درخشان عمل کرد. کارلو آنچلوتی برای این بازی از مثلث بنزما، وینیسیوس و رودریگو در خط حمله تیم خود استفاده کرده بود که این خط حمله بسیار درخشان ظاهر شد و توانست 4 گل در این مسابقه به ثمر برساند.

زوج برزیلی رئال مادرید یعنی رودریگو و وینیسیوس که در این بازی در پست وینگر راست و وینگر چپ بازی می کردند مجموعا سه گل زدند و یک پاس گل دادند.

پس از گل چهارم رئال مادرید که توسط رودریگو روی پاس وینی جونیور به ثمر رسید، این دو بازیکن در کنار هم به خوشحالی پرداختند و در حالی که دست های خود را روی شانه های هم انداخته بودند، زبان خود را بیرون آوردند و مقابل دوربین این قاب بامزه را ثبت کردند.

درخشش این زوج برزیلی پیش از ال کلاسیکو می تواند خبر خوبی برای هواداران رئال مادرید و همچنین کارلو آنچلوتی باشد. باید دید که این مربی ایتالیایی برای ال کلاسیکو از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد.

1470