قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، یادواره سردار دل‌ها امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان، گرامیداشت سردار دل‌ها در سال 1400 با حضور 10 تیم، از 13 آبان به صورت رفت و برگشت، روزهای دوشنبه و پنجشنبه در یک گروه برگزار خواهد شد.
مراسم قرعه‌‎کشی این رقابت‌ها، عصر امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین انجام شد و  شهرام عظیمی مسئول سازمان لیگ، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و نمایندگان 10 باشگاه لیگ برتری از جمله حاضران در این جلسه بودند.

در این جلسه محمدیان، هم‌زمانی قرعه‌کشی لیگ برتر زنان را با هفته تربیت‎‌بدنی را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد این لیگ خاطرات خوشی برای خانواده والیبال رقم بزند.

سپس قرعه‌کشی با کشیدن قرعه از گلدان‌ها برای تعیین تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر زنان انجام شد و  تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر سال 99 زنان بدون قرعه در ردیف اول تا چهارم قرار گرفتند و قرعه برای شش تیم دیگر انجام شد.

بر این اساس ترتیب و جایگاه 10 تیم حاضر به شرح زیر خواهد بود:

سایپا

ذوب‌آهن اصفهان

پیکان

ستارگان فارس

مس رفسنجان

شهرداری ورامین

ریف اصفهان

باریج اسانس کاشان

مهرسان

جوانان زرتشتی یزد

 پیش از مراسم قرعه‌کشی تیم مدرن مشهد از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و تیم مهرسان جایگزین این تیم شد.

شهرام عظیمی سرپرست سازمان لیگ نیز در این جلسه  عنوان کرد: لیگ برتر زنان از 13 آبان آغاز می‌‎شود و 28 بهمن 1400 به اتمام خواهد رسید. زمان پایان نیم‌فصل اول 18 آذر ماه خواهد بود و مسابقات یک هفته روزهای پنجشنبه و یک هفته روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت 16 برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: مسابقه نهایی و رده‌بندی به صورت تک بازی برگزار خواهد شد و تیم‌ها  به صورت تک بازی انجام خواهد شد و تیم‌ها تا قبل از تسویه حساب  با بازیکنان و کادر فنی سال‌های گذشته حق بازی در فصل جدید را ندارند.

6641