خرمگاه: می‌خواهیم در سخت‌ترین بازی لیگ به هواداران نفت هدیه بدهیم

خرمگاه: می‌خواهیم در سخت‌ترین بازی لیگ به هواداران نفت هدیه بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اولین بازی لیگ، سخت‌ترین دیدار لیگ است و امیدواریم بتوانیم به هواداران صنعت نفت هدیه بدهیم.

به گزارش فوتبالی، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ذوب‌‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امیدوارم فردا میزبان خوبی برای ذوب‌آهن باشیم. آرزوی بازی خوبی برای صنعت نفت می‌کنیم تا در نهایت نتیجه بگیریم. علیرضا منصوریان در یک هفته گذشته بیمار بود، تمرینات را به صورت آنلاین زیرنظر داشت.
وی افزود: می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی داریم، تیمی که کادر فنی و مربی بسیار خوبی دارد. امیدوارم بازی طوری شود که مردم از نتیجه راضی باشند و لذت ببرند. تنها نکته‌ای که اذیت‌مان کرد، دیر شروع شدن تمرینات بود، اما خدا را شکر می‌کنیم بازیکنان خوبی داریم و همه می‌خواهند در خدمت تیم باشند. آنها همت و تلاش بیشتری می‌کنند، به همین دلیل فردا آمادگی خوبی برای بازی داریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین بازی لیگ هدیه‌ای خوبی به هواداران بدهیم. به بازیکنان گفتیم سخت‌ترین بازی لیگ اولین بازی است. به امید خدا بازیکنان با همان انگیزه تلاش خواهند کرد تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

6641